FANDOM

Pełzająca apokalipsa

Pełzająca apokalipsa

Niewiele pełzających apokalips nadal przemierza bezdrożne piaski, samonapędzających się nieśmiertelnych pozostałości starożytnych wojen. Każda pełzająca apokalipsa jest właściwie machiną wojenną stworzoną przez rasę zwaną marru. Znane ze swojej władzy nad ciałem żywych rozszczepione frakcje marru zawędrowały do krain nekromancji i w ich szaleństwie by wygrać za wszelką cenę, wprowadzili potworności morza do mumifikacji i morza piasku. Zbyt potężne by wymrzeć po zakończeniu wojen i wytępieniu ich twórców, pełzające apokalipsy nadal patrolują obwody pustyni, chroniąc przed wtargnięciem dawno zaginionych wrogów. Podczas gdy większość tułaczych broni starożytnych marru nadal czasami wychodzi na powierzchnię i wyowołuje spustoszenie, większość pozostających pełzających apokalips spoczywa schowana w starożytnych składach broni, dobrze ukrytych tysiące metrów pod powierzchnią pustyni. Posiadają mgliste wspomnienia swojej poprzedniej żywej egzystencji tysiące lat temu. Pomięć o ich władzy i tego że została im odebrana napędza ich przemoc przeciw wszystkim stworzeniom. Część nadal może odpowiedzieć na zakodowane komendy opracowane przez marru, chociaż wszystkie te kody są najprawdopodobniej zapomniane.

ŹródłaEdytuj