Fandom

Sferopedia

Plan Luster

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Plan
Mirror.jpg
Mefit lustrzany stojący w portalu na Plan Luster
Plan Luster

Inne nazwy

Rodzaj planu

Plan Przechodni

Charakter

Neutralny (poszczególne konstelacje mogą różnić się charakterem)

Organizacje

brak

Ważni bogowie

brak

Ważne istoty

Nerra, lustrzane jaźnie, mefity lustrzane

Połączenia

Plan Luster to plan, a właściwie zbiór planów, które z planem materialnym łączą się poprzez lustra. Każde z luster tworzy konstelację, które posiadają pewne cechy wspólne, więc by dostać się na tą sferę wystarczy rzucić na nie odpowiednie zaklęcie. Plan luster ma zwykle wygląd odbijających wszystko srebrnych korytarzy, powietrze jest zdatne do oddychania. Trzeba tu jednak zabrać jadło, którego próżno tu szukać.

MieszkańcyEdytuj

  • Lustrzane jaźnie: Każdy odwiedzający Plan Luster tworzy samym swoim wtargnięciem lustrzaną kopię, posiada ona identyczny ekwipunek (za wyjątkiem luster), zdolności, odwrotny od niej charakter, posługuje się głównie inną ręką itp. Wszystkie lustrzane jaźnie nienawidzą swoich "stwórców" i za wszelką cenę starają się ich zabić. Znają położenie swoich ofiar na tym planie, a razie śmierci lub opuszczenia tej sfery przez stwórcę roztrzaskują się w drobne lustrzane kawałki. Jeśli go pokona, może opuścić ten plan wypełniając własne cele.
  • Nerra: Ci przybysze o wyglądzie humanoidów o lustrzanej skórze, starają zastąpić wkraczających na ten plan obieżysferów ich lustrzanymi jaźniami, z tego powodu są zawsze gotowe na walkę, w której wykorzystują stworzone z luster bronie i powiązaną z nimi magię. Większość nich nie nosi ubrań a także ekwipunku.

Linki zewnętrzneEdytuj

  • Mistrz Luster - autorska klasa prestiżowa powiązana z Planem Luster.

Źródła Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki