FANDOM

Położony pomiędzy Planem Żywiołu Ziemi a Planem Energii Pozytywnej, Plan Pseudożywiołu Minerału to skarbiec Wieloświata. Można tu znaleźć złoto, srebro, diamenty, drogie kamienie, miedź, adamantyt, żelazo i wszelkie inne odmiany skał, metali i drogich kamieni, zgromadzone w obfitych, poowijanych jedne wokół drugich żyłach.

Co więc powstrzymuje wszelkie zdolne do przekraczania granic planów istoty od złupienia tego miejsca. Po pierwsze, podobnie jak Plan Ziemi, Plan Pseudożywiołu Minerału jest litą strukturą, przez którą ciężko jest się poruszać. Poza tym mnóstwo tu jest szpikulców i ostrych krawędzi mineralnych kryształów. Do tego dochodzą jeszcze mieszkańcy, niechętni do dzielenia się swym bogactwem.

Na granicy z Planem Energii Pozytywnej stoi Wieża z Ołowiu, która jest ponoć największą kuźnią Wieloświata. Zwykle miejsce to jest puste, oczekując na rzemieślników wystarczająco potężnych, aby się do niej dostać.

Warunki fizyczne i magiczneEdytuj

Uwarunkowania fizyczne tego planu zbliżone są to posiadanych przez Plan Żywiołu Ziemi. Należy jednak uważać na wszechobecne ostre kryształy, które ranią każdą nie chronioną magicznie istotę. Plan ma właściwości mineralizujące - stopniowo petryfikuje lub zmienia w rudę wszystko, co się na nim znajduje, łącznie z istotami żywymi.

Czary przywoływań sprowadzają tylko istoty Energii Pozytywnej, Minerału, Ziemi, Szlamu, Magmy, Blasku i Pary.

MieszkańcyEdytuj

Dao, krysmale, mefity minerału, pecze, pseudożywiołaki minerału, tsnngi, xareny, xorny. Stworzenia te są samozwańczymi strażnikami zgromadzonych tu bogactw.

ZjawiskaEdytuj

LokacjeEdytuj

PołączeniaEdytuj

BorderMineral.jpg

Połączenia Planu Pseudożywiołu Minerału.

  • Bezimienna Rubież (ang. Unnamed Border)
  • Iskrzące Bajoro (ang. Sparklemire)
  • Mgliste Jaskinie (ang. Misty Caverns )
  • Pola Klejnotów (ang. Gemfields )
  • Jasny Dom (ang. Brighthome )
  • Naturalna Kuźnia (ang. Natural Forge)

Bóstwa i MoceEdytuj

ŹródłaEdytuj

Innerplanes.jpg

Pozytywna

Minerał

Błyskawice

Para

Blask

Lód
 
Powietrze

Dym
Woda

Ogień

Szlam

Ziemia
 
Magma

Próżnia

Pył

Sól

Popiół

Negatywna

Plan Eteryczny
Legenda
Żywioł
Parażywioł
Pozytywny pseudożywioł
Negatywny pseudożywioł
Energia
Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki