Fandom

Sferopedia

Planes of Chaos

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ps-chaos.jpg

Planes of Chaos

Planes of Chaos czyli Plany Chaosu to wydany w 1994 roku podręcznik dodatkowy opisujący dokładniej chaotyczne plany zewnętrzne. Składa się z czterech książek.

"The Travelogue" - 48-stronnicowa książka z powierzchownym opis planów i podróży w nich. Zawiera pełnokolorowe mapki. Opisane są min. Góra Olimp, Gildia Anarchów, Przechrzty, Kakofonia, Wywłaszczeni, Yggdrasil i Pierścieniodawcy.

"The Book of Chaos" 128 stron i jest szczegółowym opisem planów wraz z wieloma lokacjami i ich warstwami. Opisano warstwy Otchłani: Pazunię, Tanatos, Azzagrat, Równiny Gallenshu i Torremor, główne miasta i boskie krainy Arborei, chaotyczne i wypaczające rzeczywistość warunki Limbo wraz z należącym do Slaadi Głazem Rui i głównymi miastami githzerai, sprowadzające szaleństwo korytarze Pandemonium i związane z nordyckimi bóstwami i nie tylko dryfujące bryły Ysgardu.

"Chaos Adventures" 32 strony zawiera 15 przygód, po trzy na każdy z pięciu chaotycznych planów.

"Monstrous Supplement" 32 strony zawiera bestiariusz planów chaotycznych. Opisane istoty: Graz'zt, Pazuzu, asrai, bachianie, bestia chaosu, imp chaosu, fensir, wyjec, lillend, murska, oreada, ratatosk, armanit, goristro, varrangoin, żmijowe drzewo.

Podręcznik zawiera 5 schematycznych mapek planów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki