Fandom

Sferopedia

Planescape Campaign Setting

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Podręcznik
Ps-box.jpg
Planescape Campaign Setting
Projektant Cook, David
Wydawca TSR
Rodzaj Campaign Setting (Opis Świata)
Wydane 1994
Kod 2600
Format 96-stronna książka,

64-stronna książka, 2 32-stronne książki, składany ekran, 4 składane mapy

CHWAŁA? MAJESTAT? NIE ZNASZ CIENIA TEGO!

Główny podręcznik Planescape do drugiej edycji Dungeons & Dragons został zatytułowany "Planescape Campaign Setting". Wydany został w 1994 roku.

Odkryj wieloświat! Odwiedź nieskończone światy nieskończonych różności, światy poza pierwszo-materialnymi światami AD&D. Odwiedź Sigil, Miasto Drzwi, wypełnione portalami do każdej warstwy każdego planu. Wszystkim czego potrzebujesz jest właściwy klucz, zawierający...

PlayersGuide.jpg

Okładka "A Player's Guide To The Planes"

- 32-stronnicowy "A Player's Guide To The Planes", który ma za zadanie wprowadzić Mistrza Podziemi jak i graczy w świat.
ADMGuide.jpg

Okładka "A DM Guide To The Planes"

- 64-stronnicowy "A DM Guide To The Planes" przeznaczony dla Mistrza Podziemi.
SigilAndBeyond.jpg

Okładka "Sigil And Beyond"

- 96-stronnicowy "Sigil And Beyond", pobieżny opis Sigil oraz reszty Wieloświata.

- 32-stronnicowy "Monstrous Supplement", pełnokolorowy pełniący funkcję bestiariusza. Opisane istoty to: aleax, poszukiwacz astralny, barghest, czaszkoszczur, dabus, magmowiec, sługa Seta, modrony, Nic'Epona, duch powietrza, wir, marraenoloth.

W dodatku znajduje się tutaj cztero stronicowy ekran Mistrza Podziemi oraz cztery składane mapy. Pierwsza przedstawia mapę Sigil z podziałem na dzielnice i zaznaczeniem najważniejszych lokacji. Druga prezentuje symbole frakcji Sigil. Trzecia to mapa Zewnętrza oraz ułożone względem niego Sigil i plany zewnętrzne. Czwarta ukazuje położone względem siebie plany wewnętrzne, zewnętrzne, materialne oraz przechodnie.

Aż do teraz, tylko najpotężniejsi czarodzieje mogli wspiąć się na wspaniały wieloświat, ale ani trochę dłużej! Zniknęły niewyobrażalne odległości i niepokonane przeszkody, które tylko przepotężni mogli próbować obejść. Teraz nawet najbardziej zielony podróżnik może odwiedzić plany, choć przetrwanie tam dłużej jest innym problemem....

Chwytasz to, trepie! Moce, gestorzy, planarni, oczekujący i wspaniałe potwory oczekują tuż za portalem. Przejdź zań i weź udział w nieskończonej rozrywce przygód PLANESCAPE!

Więcej w Fandom

Losowa wiki