Fandom

Sferopedia

Pocałunek śmierci

4376stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
3243.JPG

Pocałunek śmierci z Volo Guide to Monsters

Na pocałunki śmierci można natknąć w Podmroku, a także w głębokich jaskiniach i ruinach. Te beholdery nie posiadają promieni z oczu (charakterystycznych dla ich gatunku mocy). Są nawet bardziej tajemnicze niż ich bardziej pospolici kuzyni. Korpus pocałunku śmierci nie posiada paszczy a centralne oko tych istot dysponuje jedynie 40-metrową infrawizją. Ich szypułki mają postać długich, ruchliwych i zakończonych haczykami i ssawkami macek, dzięki którym potrafią przyczepiać się i wysysać krew ofiar. Ich ulubionym posiłkiem są konie i ludzie. Pocałunki śmierci są trudnymi przeciwnikami, gdyż wysysanie krwi z ofiar pozwala im na szybką regenerację ran. Długo pozbawione posiłku zapadają w letarg i opadają bezwładnie na ziemię, jednak budzą się kiedy zostają zaatakowane.

Pocałunki śmierci są równie nietolerancyjne jak beholdery. Każde spotkanie z drugim przedstawicielem gatunku kończy się walką na śmierć i życie. Ciało pokonanego służy jako inkubator dla młodych zwycięzcy. Młode pocałunki wylęgają się po kilku dniach a po miesiącu osiągają dorosłość.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki