Fandom

Sferopedia

Podlud

4407stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Podlud.jpg

Podlud

Podlud (ang. underfolk) jest potomkami band ludzi którzy wybrali—lub zostali zmuszeni—by żyć w jaskiniach i wykręconych przejściach podziemnego świata. Przez pokolenia ci ludzie zaadaptowali się do tego dziwacznego świata wypełnionego naturalnymi cudami i niebezpiecznymi stworzeniami. Część społeczności podludu nie wędrowała na powierzchnię przez pokolenia, a inne zapomniały całkowicie swoje prawdziwe pochodzenie. Jednak ci którzy żyją w pobliżu jaskiń które dają wejście do podziemnych krain dokonują sporadycznych wypadów na powierzchnię i nawet angażują się w ograniczoną wymianę z zamieszkującymi powierzchnię ludźmi. Podlud jest prostymi, klanowymi ludźmi oddanymi swoim domom i bezpieczeństwu swojej rasy. Ze względu na mnogość złych i drapieżnych ras i stworzeń w jaskiniach i tunelach które nazywają domem, podlud stał się szybki, podstępny i zorientowany na przetrwanie. Chociaż raczej prymitywny i wieśniacki jeśli chodzi o technologię, podlud wypełnia ten brak lepszą wiedzą jak przeżyć pod ziemią, chociaż nawet oni unikają największych głębin podziemnych krain.

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki