Fandom

Sferopedia

Ponury Biczownik

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ponury Biczownik (ang. Grim Lasher) to przerażający potwór stworzony przez Tectuktitlaya i strzegący Przeklętego Legionu. Istota przypomina gigantów żyjących w Morzu Mułu. Okrywa się płaszczem z kapturem a jego twarz zasłania maska z czaszki. Nosi ze sobą długi bat wykonany z cienkich płomieni, który używa głównie do karania Legionistów.

Ponury Biczownik powstał jako eksperyment dokonany na zwłokach olbrzyma, w którego wpompowano energię szarości oraz kilka cieni. Formalnie można traktować go jako nieumarłego. Został stworzony na długo przed pojawieniem się Legionu, ale nie było za bardzo okazji by gdzieś go użyć. Czarna magia w miksie z innymi magiami uniemożliwia innym przejęcie nad nim kontroli a nawet ignoruje znaczną część czarów antynieumarłych. Tylko Tectuktitlay może go kontrolować, ale przez wieki nie było powodu zmieniać mu rozkazu z pilnowania legionu na coś innego.

Olbrzym podobnie jak Legioniści zmartwychwstaje kilka dni po zgonie. Nie jest także agresywny wobec nieagresywnych obywateli miasta-państwa Draj. Roztacza aurę blokującą wszelkie moce nadnaturalnego przemieszczania. Równocześnie sam posiada moc teleportacji, która ignoruje wszelkie blokady.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki