FANDOM

Zapomniana łupina

Porzucona łupina

Porzucone łupiny są tym czym wydają się być - pustymi skórami martwych ofiar oczyszczonych z swoich poprzednich krwawych i trzewiowych zawartości. Luźna skóra posiada niesamowitą siłę i elastyczność pochodząca z nekromantycznej energii i drapieżnej natury której nie można usunąć. Zdolność tego stworzenia do zdejmowania skóry z ofiary i ożywiania nowych wersji siebie jest wystarczająco okropna, lecz znacznie gorsze jest przypadkowe odkrycie depradacji stworzenia przed odkryciem samego stworzenia. Gdy porzucona łupina przyczaja się do nowego obszaru, usiłuje ukryć dowód swojego drapieżnictwa w pobocznych miejscach, takich jak odrobinę otwarte schowki lub pod stertami porzuconego zaopatrzenia. Nadal jednak czasami palec wskazujący lub palec u nogi wystający z bariery prowadzą do odkrycia splątanych, pozbawionych skóry ciał przyjaciół lub rodziny, a ich oczy odzwierciedlają ich ostatnie ciche krzyki. Porzucona łupina waży około 9 do 14 kilogramów. Porzucone łupiny nie mówią, lecz rozumieją wspólny.

ŹródłaEdytuj