Fandom

Sferopedia

Pyłowy robal

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ashworm.jpg

Pyłowy robal

Dzikie pyłowe robale (ang. ashworms) są odległymi kuzynami purpurowego robala, lecz nie aż tak duże lub agresywne (nie jest w stanie połknąć zdobyczy w jednym kęsie). Podróżując w wielkich stadach zarówno nad jaki i pod pustynnymi piaskami, dźwięk przyjścia stada jest podobny do grzmotów. Jako rezultat pyłowe robale są czasami zwane pasterzami grzmotów.

Pyłowe robale są czasami łapane i trenowane jako wierzchowce, chociaż trener wycina niebezpieczne żądło. Pyłowy robal; może zostać zmuszony do podróżowania na powierzchni piasku (lub nawet utwardzonej ziemi lub kamienia) wyłącznie przez zdolnego jeźdźca. Jednak jeździec musi wykonać test jeździectwa raz na 24 godziny jeśli jest w piaszczystym środowisku lub zostanie zmieciony z pyłowego robala gdy zanurkuje on na kilka chwil przed powrotem na powierzchnię. Eksperci jeździeccy którzy znoszą to zachowanie są w pewien sposób nagradzani przez zdolność pyłowego robala do wydzielenia substancji która pozwala mu przyklejać się do pionowych powierzchni; jeździec bezpiecznie przywiązany do pleców pyłowego robala może wspinać się na ściany lub inne przeszkody ze swoim wierzchowcem, choć powoli. Pyłowy robal jest trudny do kontrolowania w walce, chyba że należy do dragoona pyłowego robala.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki