Fandom

Sferopedia

Pyreen

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Pyreen.gif
Pyreeni
- tajemnicze humanoidy, żyjącie na Athasie. Ogólnie rzecz biorąc są to długowieczni zmiennokształtni druidzi-psionicy. Nienawidzą plugawiantów oraz Króli-Czarodziei.

Pyreeni są humanoidami, łączącymi często cechy wielu innych ras. Budowa krasnoludów, szpiczaste uszy elfów, ludzkie oczy, twarz niziołków. Właściwie nigdy nie pokazują się w swojej naturalnej postaci, zwykle mają jakąś formę przedstawiciela konkretnej rasy lub zwierzęcia.

Są izolacjonistami. Niezbyt często konktaktują się z innymi, mało kiedy komuś pomagają. Jak zobaczą plugawianta to go zawsze atakują, kiedy zobaczą druida w tarapatach to mu zawsze pomogą. Jednak ma to charakter jednorazowy. Generalnie każdy postawia sobie jakiś cel do zrealizowania i skupiają sie tylko na nim. Np. Alar Ch'Aranol skupia się na zniszczeniu Smoka Tyru. Posiadają olbrzymią wiedzę na temat świata sprzed Wojny Oczyszczenia.

Nie wiadomo ile mogą żyć. Nigdy nie zauważono starego Pyreena, a sami zbytnio rozmowni nie są. Wiadomo, że Rajaat (przed uwięzieniem) żył ok 74 tysiące lat. Nie wiadomo czy w jakikolwiek sposób się rozmnażają czy po prostu wszyscy istnieją od czasów Odrodzenia.

Ciekawostka W późniejszych edycjach Dark Suna Pyreeni są jedynymi możliwymi druidami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki