Fandom

Sferopedia

Quarut

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Share

VarQua.jpg

Quarut (po prawej)

Quaruty to jedne z najpotężniejszych nieuchronnych we wszechświecie. Chronią dwa z najcenniejszych i najsubtelniejszych aspektów: czas i przestrzeń. Dzięki nadzwyczajnemu wyczuciu przepływu czasu i świadomości przestrzennej dowiadują się o działaniach aktualnie zaburzających kontinuum czasoprzestrzenne i wyruszają na poszukiwanie sprawców takich anomalii. Ten konstrukt budową przypomina humanoida, ale na tym kończy się podobieństwo. Jak większość nieuchronnych, quarut ma mechaniczne ciało, rojące się od tłoków i przekładni. W jego wnętrzu działają liczne zegary i klepsydry. Quarut nosi wspaniałą zbroję półpłytową, pokrytą grawerunkami różnych symboli odnoszących się do pojęcia czasu. Zamiast głowy widnieje nieustannie przesypująca się klepsydra. Czasami piasek w klepsydrze zdaje się przesypywać do góry. Żaden quarut nigdy nie wyjaśnił, czemu tak się dzieje. Quarutów niepokoją osoby używające potężnej magii typu ograniczone życzenie, cud, tymczasowy zastój, zatrzymanie czasu i życzenie. W oczach tych nieuchronnych używanie owych zaklęć sieje zamęt we wszechświecie i zagraża wszystkim istotom. Jednak mimo niechęci do istot stosujących podobne zaklęcia i zdolności, quaruty często wykorzystują te same czary bezkarnie. Quaruty dążą do jak najszybszego rozstrzygnięcia walki, wykorzystując tymczasowy zastój do uwięzienia przeciwnika w bąblu poza czasem.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki