Fandom

Sferopedia

Raziel

4376stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Raziel.jpg

Raziel

Trzymetrowy niebiański byt stoi przed tobą. Jest muskularny, o platynowo-białej skórze, włosach z płomieni i jasnych rubinowo-czerwonych oczach. Przywdziewa zdobiony mithrilowy napierśnik i nosi mithrilową tarczę w jednej dłoni. W drugiej chwyta wielki długi miecz. Wspaniałe skrzydła czerwonawego złota i białych piór wyrastają z jego szerokich ramion.

Raziel (RA-zi-el) włada Mertionem, piątą warstwą Celestii, znaną jako Platynowe Niebo. Pośród swoich niebiańskich rówieśników jest nazywany Ognistą Gwiazdą z powodu swojego słusznego gniewu. Raziel oferuje przewodnictwo paladynom i przekazuje swoją energię dla ochrony bezbronnych. Raziel sprzeciwia się tyranii i opresji z brutalnością zarówno wstrząsającą jak i inspirującą.

Kiedy legendarni paladyni poszukują mądrości Ognistej Gwiazdy, przybywają do Empirei, Miasta Pokornych Dusz. Raziel nie zasiada w twierdzy, lecz można go spotkać w jednym z wielkich miejskich szpitali, czy lecznic, zapewniających duchowy wsparcie i ochronę kapłanom i pacjentom.

Zobacz teżEdytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki