Fandom

Sferopedia

Rewolwerowiec

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja17 Udostępnij

Gunslinger1.jpg

Rewolwerowiec Lirianne

Rewolwerowcy (ang. gunslinger) są zarówno śmiali jak i bardzo tajemniczy. Wielu z nich traktuje tajemnice czarnego prochu z szacunkiem i starannością, tak jak czarodzieje odnoszą się do swoich zaklęć, ale spora część zdaje sobie sprawę że broń palna jest sekretem który nie może wiecznie pozostać w ukryciu. Aktualne bronie palne są dosyć proste, często nieprecyzyjne, a nawet niebezpieczne w użyciu, lecz technologia nie śpi i ciągle idzie do przodu, udoskonalając swoje wynalazki, a jej prawdziwy potencjał odkrywa się w pełni kiedy zostanie połączona z magią.

Rewolwerowcy są grzmiącą artylerią którą można spotkać na polach bitew. W takich bataliach zwyczajny szczęk stali i świst zaklęć zagłuszany jest przez rytm wybuchów broni palnej siejącej zamęt w szeregach wrogów. Odważni, sprytni i często lekkomyślni, takich jest wielu rewolwerowców, którzy walczą w bardzo bliskiej odległości ze swoimi przeciwnikami, eliminując ich i strasząc grzmieniem, ogniem i dymem z lufy swojej broni. Inni wprost przeciwnie są zwiastunami odległej śmierci, z daleka zabijającymi swoich wrogów strzałem z muszkietów. 

ZdolnościEdytuj

Wszyscy rewolwerowcy na początku swojej kariery uczą się jak wykonać kilka rodzajów broni palnej: garłacz, muszkiet i pistolet. Potrafią także tworzyć amunicję i naprawiać uszkodzoną broń. Podstawową bronią jaką posługują się rewolwerowcy są bronie palne, są mistrzami w używaniu tego oręża. Po pewnym czasie każdy rewolwerowiec zaczyna specjalizować się jakimś typie broni palnej, dzięki czemu potrafi się nim posługiwać jeszcze skuteczniej niż normalnie. Prócz tego potrafią w razie potrzeby władać wszelkimi broniami prostymi jak i żołnierskimi. Ze względu na zręczność wymaganą do posługiwania się bronią palną, rewolwerowcy mogą używać jedynie lekkich zbroi. Wraz z doświadczeniem potrafią coraz lepiej poruszać się w takich pancerzach, dzięki czemu stają się one dla nich znacznie skuteczniejsze.

Wszyscy rewolwerowcy uczą się różnych zagrywek, nazywanych przez nich samych wyczynami lub podstępami (ang. deeds). Dzięki tym działaniom potrafią dokonywać niezwykłych manewrów. Przykładową zagrywką może być strzał pewnikiem powodujący krwawienie lub strzał który powoduje okulawienie. Z czasem i doświadczeniem rewolwerowiec uczy się coraz mocniejszych i lepszych wyczynów. 

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki