Fandom

Sferopedia

Rycerz ciemności

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rycerz ciemności.jpg

Rycerz ciemności

Rycerz ciemności uosabia zło. Jest kimś na kształt czarta obleczonego w śmiertelne ciało. To prawdziwy rycerz zła, złoczyńca o najgorszej sławie. Wiąże się z demonami i diabłami, a służy mrocznym bóstwom. Nic więc dziwnego, że wszyscy nienawidzą go równie mocno, jak się go boją. Niektórzy zwą rycerzy ciemności antypaladynami, ze względu na to, że pozwolili, by zło całkowicie nimi owładnęło.

Rycerz ciemności ma do dyspozycji wiele mocy - wykorzystuje mroczne sługi, które spełniają jego zachcianki; umie atakować z ukrycia, nie zawraca sobie głowy honorem; potrafi też stawiać czoła dobru w otwartej walce. Wojownicy, byli paladyni, tropiciele, mnisi i druidzi są doskonałymi kandydatami na potężnych, nastawionych na walkę rycerzy ciemności. Natomiast łotrzykowie i bardowie, którzy podążą ścieżką tej klasy prestiżowej, wzmocnią swe subtelne moce - magiczne i nie tylko. Z kolei zaklinacze, czarodzieje i kapłani, którzy zostaną rycerzami ciemności (zwie się ich wówczas diabolistami), najbardziej cenią sobie kontakty z czartami.

Rycerze ciemności zwykle dowodzą legionami nieumarłych, złych przybyszów i innych potworów, tworząc krainy zła lub zdobywając nowe terytoria. Czasami są też mrocznymi poddanymi potężniejszego zła. Zdarza się, że zostają zabójcami do wynajęcia lub wędrownymi siewcami zła, zniszczenia oraz chaosu.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki