Fandom

Sferopedia

Sługa Seta

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij

Sługa seta.jpg

Sługa Seta - wizja Tony'ego DiTerlizzi

Jak nazwa wskazuje, Słudzy Seta (ang. minions of Set) służą jako gestorzy egipskiemu bogu Setowi, rezydującemu w Dziewięciu Piekłach Baator. W swej naturalnej formie wyglądają jak smagli ludzie dzierżący szerokie miecze i ubrani w czarne łuskowane zbroje płytowe. Wszyscy posiadają moc przemiany w zwierzę. Najczęściej zwierzęcą formą jest olbrzymi wąż, lecz występują też hieny, skorpiony, krokodyle i niedźwiedzie jaskiniowe. Przemiana ta jest kompletna, obejmuje również strój i uzbrojenie Sługi. Istoty te nie obnoszą się ze swoją specjalną zdolnością, starając się aby nikt nie poznał ich prawdziwej natury. Jeżeli zostaną napadnięte w ludzkiej formie, przybierają zwierzęcą postać tylko pod groźbą porażki. Jako zwierzęta, stosują taktyki zbliżone do swych odpowiedników, na przykład hieny atakują w skoordynowanych grupach a niedźwiedzie samotnie.

Słudzy są tworzeni przez Seta z oczekujących. Traktuje ich sprawiedliwie, jednak żąda bezwzględnego oddania i posłuszeństwa. Oni rewanżują się fanatyczną wiernością i gotowością na śmierć. Wierzą, że wola Seta jest ważniejsza od życia ich wszystkich razem wziętych. Dla każdej istoty, która stanie na drodze ich boga są nieustępliwymi i zawziętymi wrogami. Mimo fanatyzmu są inteligentnymi i stosującymi wyrafinowane strategie gestorami. Ich głównymi zadaniami jest dowództwo wojskami Seta, kiedy decyduje się zaangażować w Wojnę Krwi, doglądanie oczekujących a nawet wykonywanie zadań na Planie Materialnym. Zajmują się również wykradaniem baatezu ich larw i dołączaniem ich do hord oczekujących ich pana.

Kapłani CieniaEdytuj

Mniej więcej co dwudziesty Sługa posiada jakąś wyjątkowo cenną dla Seta cechę i jest przez niego wynoszony do pozycji Kapłana Cienia. Oprócz zdolności zmiany kształtu władają oni magią i służą jako sztyletujący zabójcy. Służą oni jako generałowie, władając innymi Sługami i wymierzając karę krnąbrnym istotom.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki