Fandom

Sferopedia

Scaladar

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Scaladar.jpg

Scaladar

Scaladary są dziełem Trobrianda Metalowego Maga, byłego ucznia Halastera Czarnego Płaszcza. Dawniej znajdowane jedynie w Podgórze, scaladary zaczynają się szerzyć w otaczających podziemnych i powierzchniowych obszarach, zarówno oddalając się jako bezcelowe zabójcze maszyny lub tworzone gdziekolwiek przez byłych praktykantów Trobrianda. Trobriand wypuścił garstkę scaladarów na wolność, nakazując im zabicie każdego żywego stworzenia jakie spotkają i pożreć resztki. W poprzednich latach, kilka samotnych scaladarów pojawiło się w najciemniejszych alejkach Waterdeep, wysłane przez Trobrianda by dobić jego wrogów w ciszy. Scaladary są często zatrudniane jako strażnicy i są często instruowane by wspierać ich towarzyszące konstrukty jeśli znajdą się pod atakiem. Część scaladarów jest zatrudniana jako łowcy magii, instruowanych by połknąć każdy magiczny przedmiot jaki spotkają i użyć siły jeśli jest to niezbędne. Scaladary są kontrolowane przez magię pierścieni znanych jako pierścienie Trobrianda. Każdy pozostaje pod ścisłym poleceniem kogokolwiek kto dzierży pierścień Trobrianda połączony z nim w czasie gdy był tworzony i podąża za swoim ostatnim zestawem instrukcji póki nie nie zostanie poinstruowany inaczej.

Źródła Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki