Fandom

Sferopedia

Shen lung

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Smok
Shen lung.jpg
(duchowy smok)
Shen lung
Broń oddechowa brak
Łuski ciemne, wielobarwne łuski za młodu, z wiekiem jaśnieją
Teren jeziora i rzeki przy smokach chiang lung
Charakter praworządny neutralny
 Smoki te pełnią role dworzan, asystują i ochraniają szacowne osobniku wśród smoków Chiang lung. Mieszkają w dworzan smoków chiang, choć często posiadają też własne, skromne domostwa. Są to istoty skromne i oddane swojemu zadaniu, jednocześnie wyjątkowo interesują się ludźmi mieszkającymi w pobliżu miejsca ich zamieszkania. Fascynacja ta prowadzi do tego, że pod postacią ludzi często odwiedzają ludzie osady, natomiast ludzie postrzegają te smoki jako symbol szczęścia i zdarza się, że mieszkańcy budują im kapliczki, gdzie odprawiane są ceremonie na ich cześć. Smoki te mówią wspólnym, smoczym i mową duchów. W swojej naturalnej postaci są to smukłe jaszczury o ogonie zakończonym kolcami, przez cały grzbiet ciągnie się kościany grzebień, z głowy wyrastają rogi i długie wąsy. Smoki Shen żywią się najróżniejszymi klejnotami, choć przepadają też za rybami i gryzoniami. Przed walką zawsze negocjują, jeśli jednak oponent jest nadal wrogo nastawiony atakują go z całą mocą swojej furii. Jak dwa poprzednie rodzaje smoków lung posiadają zdolność rozkazywania łuskowatym stworzenia i moc wodnego ognia, ich wyjątkową właściwością jest natomiast to że żadne robactwo nie może zbliżyć się do nich.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki