Fandom

Sferopedia

Skrwawiony

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

49891.jpeg

Skrwawiony ork

Przez wieki, źli manipulatorzy Czerwonych Czarodziejów nieustannie naciskali na swoich najznakomitszych badaczy by wyhodowali dla nich rasę ostatecznych wojowników, brutalnych lecz inteligentnych i całkowicie oddanych Thay. Raz za razem, nikczemni czarodzieje zawiedli, ale ostatecznie doszli do idei. Zamiast hodować nową rasę, po prostu wezmą istniejącą rasę i przeprowadzą jej młode przez proces który przemieni je w rodzaj stworzeń który poszukują Czerwoni Czarodzieje. A zatem, krwawe orki zostały urodzone. Czarodzieje udoskonalili procedurę która obejmuje zanurzenie w sadzawce alchemicznie potraktowanej krwi — szkarłatny chrzest z którego niemowlę wychodzi twardsze niż nigdy, gotowy stać się jednym z najlepszych wojowników Thay. Ten proces może zostać użyty na dowolnym humanoidzie, lecz Czerwoni Czarnoksiężnicy preferują orków, których złe natury czynią je bardziej użytecznymi dla zadań czarodziejów. Skrwawiony (ang. Blooded one) wygląda podobnie jak bazowe stworzenie, lecz jego skóra jest ciemna i cętkowana z czerwienią, a ich oczy są głębokiej żółci.

ŹródłaEdytuj

  • Unapproachable East

Więcej w Fandom

Losowa wiki