Fandom

Sferopedia

Smoczysko szału

4376stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Smok
Ragedrake.jpg
Smoczysko szału
Broń oddechowa brak
Łuski matowa, głęboka czerwień
Teren lasy w klimacie chłodnym
Charakter często chaotyczny zły
Rage Drake.jpg

Smoczysko szału

Prymitywne smocze stworzenia, smoczyska szału (ang. rage drakes) mają więcej wspólnego z dużymi i niebezpiecznymi złowieszczymi zwierzętami niż z prawdziwymi smokami. Chociaż zdolne do przynajmniej szczątkowego rozumowania, smoczyska szału pozostają animalistyczne na wiele sposobów. Okrutne i samolubne, smoczyska szału uosabiają wiele najgorszych cech złych smokowatych. Część mędrców wierzy że smoczyska szału zostały stworzone celowo w próbie znalezienia wierzchowca z przerażającymi fizycznymi zdolnościami smoka, lecz bez inteligencji i potężnych magicznych zdolności. Smoczyska szału nie zbierają skarbu, chociaż cenią wartościowe klejnoty... jako przekąski. Smoczyska szału posiadają matowe, głęboko czerwone łuski i kocią budowę powszechną u prawdziwych smoków. W przeciwieństwie do wielu innych smoczych stworzeń nie posiadają skrzydeł. Mimo to ich rozmiar i siła czyni je niezwykle szybkimi w porównaniu do większości ziemnych stworzeń. Typowe smoczysko szału może urosnąć do ponad 3,6 metra długości i ważyć do 2721 kilogramów. Smoczyska szału nie mówią, lecz rozumieją wspólny i smoczy w granicach swojej inteligencji.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki