FANDOM

AthasianCosmology.jpg

Interpretacje kosmologii Athasu

Szarość jest jednym z dwóch planów, które równolegle istnieją do Pierwszego Planu Materialnego Athasu. Szarość jest planem umarłych, gdzie dusze zmarłych stopniowo się rozpuszczają we wszechogarniającej zupie szarej energii. Niektóre z duchów, które mają niespełnione cele, urazy, niespokojne pragnienia lub z innych powodów wyrywają się i wkraczają do świata materialnego. Niektórym szczęśliwcom, jak np. Rikusowi, udało się samą siłą woli wrócić do świata żywych. Są to jednak niezwykle rzadkie przypadki.

Jest to pierwsza i najważniejsza osłona, izolująca ten świat od reszty wieloświata. Nie wiadomo z czego i jak powstała Szarość, oraz cała reszta tego dziwacznego świata.

Warunki fizyczne i magiczne Edytuj

Będąc tutaj nie można oddziaływać na świat materialny. Niematerialni nieumarli mogą obserwować świat z Szarości. Grawitacja nie istnieje. Brak punktów orientacyjnych, brak punktów odniesienia. Trudno określać odległości o kierunki. Wszelkie źródła energii i mocy, za wyjątkiem Szarej Energii, tutaj nie działają. Źródła światła i ciepła mają bardzo małe oddziaływanie, co grozi wychłodzeniem. Widoczność jest niewielka - od kilku do kilkunastu metrów.

ŹródłoEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki