Fandom

Sferopedia

Szept ziemi

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja4 Udostępnij

EarthWhisper.jpg

Szept ziemi

Złe stworzenia z Planu Żywiołu Ziemi, szepty ziemi (ang. earth whispers) przyciągają górników ku ich zgubie w głębokich jaskiniach, infekując stworzenia irracjonalną i brutalną chciwością i zamieniają tych, których spotkają w kamień. Chociaż inteligentne, szepty ziemi nienawidzą wszystkich cielesnych stworzeń i żywiołaki poszukują ich by doprowadzić je do szaleństwa chciwością lub strachem. Te bezcielesne stworzenia wyglądają niczym widmowe żywiołaki ziemi. Są przysadziste i krępe w budowie, choć całkowicie bezcielesne. Przepływają przez ciała stałe łatwo i preferują spędzać czas zakryte w solidnym kamieniu. Perwersyjne jak każdy demon lub diabeł, te widmowe żywiołacze mary postrzegają siebie jako praworządną zemstę ziemi przeciw tym, którzy plądrują jej skarby. Chociaż nienawidzą wszystkich innych żywych stworzeń, z wyjątkiem prawdopodobnie żywiołaków ziemi, szepty ziemi gardzą górnikami bardziej niż każdymi innymi stworzeniami i zbaczają ze swojej drogi by zabić tych tej profesji. Szepty ziemi mówią wspólnym, krasnoludzkim, gnomim, gol-kaa i ziemnym.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki