Fandom

Sferopedia

Szpieg ninja

4424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ninja spy Shadow scout.jpg

Szpieg ninja (u góry)

Szpiedzy ninja są chyba najbardziej tajemniczą i zagadkową klasą w Krainach Wschodu. Niektórzy z nich niewiele się różnią od skrytobójców (i mogą wykorzystać właśnie tę klasę prestiżową). Niemniej prawdziwi szpiedzy ninja są mistrzami w egzotycznej broni, w sztuce ukrywania się i w dziwnych mocach ki. Należą oni do sekretnego klanu ninja, którego przywódca sprawuje absolutną władzę nad życiem i śmiercią szeregowych członków. Przysięgają zachować tajemnicę i chronić tożsamość osób z klanu. Nigdy nie wolno im zdradzić, że są ninja. Pomimo skłonności ku złu, ninja głęboko wierzą w kodeks honoru. Sprzeniewierzenie się mu grozi obrazą rodu, a to oznacza wyrok śmierci.

Większość szpiegów ninja to łotrzykowie - wymagania dotyczące umiejętności praktycznie wymuszają od przyszłych przedstawicieli tej klasy prestiżowej osiągnięcie choćby kilku poziomów w klasie łotrzyka. Niektórzy mają za sobą szkolenie magiczne. W Rokuganie o ninja krążą legendy. Niektórzy w ogóle nie wierzą w ich istnienie. Ninja szkolą się w szkole Shosuro w klanie Skorpiona, ale na terenie cesarstwa mogą działać także inni tajemniczy przedstawiciele tej klasy prestiżowej.

Ninja na ogół są zagadkową siłą krzyżującą plany i dążenia innych. Cele klanu tych szpiegów są często nieprzeniknione, ale rzadko idą w parze z celami grup bohaterów.

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki