Fandom

Sferopedia

Thesik

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Thal.png

Najczęstsza używana forma Thesika.

Thesik jest najważniejszym i najstarszym spośród Lordów umysłów. Przez mieszkańców doliny ostatniego morza uznawany za boga śmierci, który przychodzi w ostatniej godzinie i sprowadza zmarłych do krainy umarłych. W rzeczywistości teleportuje truchła do swojego laboratorium, gdzie prowadzi badania nad biochemią mózgu. Obraz boga śmierci potęguje jego psioniczna projekcja, która przedstawia go jako człowieka po pięćdziesiątce, ze skórą tak bladą jakby od zawsze nie widziała Słońca, kompletnie łysy oraz ubrany na czarno.

W odległych czasach, daleko przed odkryciem magii w Zielonej Erze, Thesik był młodym człowiekiem który urodził się w regionie, w którym współcześnie znajduje się Tyr. Kiedy okazało się, że jest zdolnym psionikiem został wysłany do Akademii Psioniki w Saragar. Tam szybko zdobywał przyjaciół oraz rozwijał swoje moce. Był najlepszym studentem wszechczasów, zatem też uzyskał tytuł nadzwyczajnego profesora we wczesnym wieku, dzięki czemu mógł skupić się na badaniach. W tym okresie poznał Kosvereta, z którym się zaprzyjaźnił i nawiązał współpracę. Jeszcze później poznał studentkę Barani w której się zakochał a po pewnym czasie się ożenił.

Całe trio prowadziło badania nad wejrzeniem w przyszłość. Udało się a uzyskany obraz mocno na nich wpłynął. Magia, wojny oczyszczenia, upadek ekosystemu, władza królów-czarodziejów, powrót Rajaata. Dalej rzucić okiem nie mogli, ale to zmotywowało ich do zamachu stanu, rozwoju swoich mocy oraz odizolowania doliny od reszty świata.

Jego umysł po tysiącleciach pracy oraz istnienia w obsydianowej kuli jest nadwątlony. Nieustannie pracuje nad dwoma zagadnieniami a nad innymi umie skoncentrować się przez kilka minut. Wspominane dwa zagadnienia to uzyskanie pełnej potęgi umysłu (w celu uzyskania boskiej mocy do zniszczenia królów-czarodziejów, magii oraz wprowadzenia nowej Szmaragdowej Ery) zaś drugą jest uleczenie swojej żony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki