Fandom

Sferopedia

Tibbit

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

33.jpg

Tibbit w obu formach

Tibbity (znane również jako łakokoty), są małymi, humanoidalnymi stworzeniami które posiadają zdolność zmiany w powszechnego kota domowego. Powstały z futrzaków trzymanych jako chowańce w wiekach przeszłości. Potężna magia która pozwala chowańcowi zyskać inteligencję i magiczne zdolności powoli przechodziła z jednego pokolenia kotów do następnego. Czy tibbity ewoluowały z naturalnego procesu, boskiej interwencji czy nagłego przypływu w magii biegnącej przez ich przodków, nikt nie może powiedzieć. Tibbity nigdy nie istniały w dużej liczebności, a ich tendencja do rozpraszania po świecie pozostawia je z rozbitą i niekompletną historią rasową. Tak jak ich koci przodkowie ukazują niezależność, ciekawość i szybkość umysłu i ciała. Rzadko formują społeczności większe niż dwie czy trzy rodziny i nawet te małe kolonie rzadko utrzymują się razem dłużej niż kilka lat. Krótko po osiągnięciu dorosłości tibbit wykształca intensywne pragnienie wędrowania po świecie i zaspakajania swojej rasowej ciekawości. Tibbity można znaleźć gdziekolwiek gdzie ludzie i inne humanoidalne rasy założyły miasta, miasteczka lub kolonie. Pośród ludzi i innych humanoidów tibbity często pozostają w swojej kociej formie. Zbłąkany kot który grasuje w sąsiedztwie, parszywy kot adoptowany jako nieoficjalny zwierzak świątynny i leniwy kociak zawsze pod ręką w lokalnej tawernie mogą być tibbitami. Ciągnięte ciekawością, tibbity kochają pozostawać w swojej zwierzęcej formie obserwując ludzi.

ŹródłaEdytuj

  • Dragon Compendium

Więcej w Fandom

Losowa wiki