Fandom

Sferopedia

Tropiciel

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Wallpaper Class Ranger.jpg

Tropiciel

Tropiciel (ang. ranger) to klasa podstawowa wyspecjalizowana w tropieniu i walce w dziczy, po pewnym czasie tropiciele mogą również rzucać słabe czary.

Epicki tropicielEdytuj

Bez względu na to czy epicki tropiciel to obrońca przyrody, czy zimnokrwisty myśliwy to stanowi on jedność z otaczającymi go dzikimi ostępami. Przemierza on świat natury z zabójczą gracją mając za przewodnika jedynie swój bystry umysł.

Planarny tropicielEdytuj

Tropiciele z planu materialnego najczęściej chronią lasy i wzgórza i jest to także prawda dla tropicieli z innych planów. Oczywiście, lasy mogą być kryształowe a wzgórza huczeć płomieniami, lecz głęboko osobisty związek i przywiązanie do chronionego terenu pozostaje takie samo.Niezależnie od natury planu na którym znajduje się tropiciel, to jego rodzima sfera będzie dla niego najbardziej komfortowa, będzie do niej pasował najlepiej.

Planarni tropiciele mogą, w przeciwieństwie do swoich pierwszo-materialnych kolegów, uczyć się zdolności bardziej przydających się pośród planów. 

Oczywistym wydaje się, że mogą brać oni zwierzęcych towarzyszy spośród także stworzeń planarnych, takich jak czarcie czy niebiańskie istoty. Naturalnie aby dogadać się z takim stworzeniem należy mieć charakter do niego zbliżony. Niebiański sokół nie posłucha przesiąkniętego złem tropiciela. Przy większym doświadczeniu planarny tropiciel jest w stanie wyczuwać portale i naturalne przejścia między planami, a przy jeszcze większym doświadczeniu jest w stanie tropić swojego ulubionego wroga nawet po za granice planu na którym przebywa, gdyż jeśli istota ucieknie do innej sfery, bardzo doświadczony planarny tropiciel podąży za nią.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki