Fandom

Sferopedia

Władca przerażenia

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Każdy czegoś się boi, nawet najpotężniejsi magowie i władcy. Nawet ci najmocniejsi mają skrywane lęki, na myśl których przechodzą ich ciarki. Różni paladyni, kapłani, wielcy wojownicy, arystokraci, druidzi czy nekromanci zdumiewają tych, którzy uważają ich za nieustraszonych. Władcy Przerażenia jednak to ci, którzy czerpią z ich lęków najwięcej siły. Największym, łączącym wszystkich bohaterów strachem jest strach przed tym, aby strachu nie okazać w nieodpowiednim momencie. Władcom Przerażenia wystarczy jedno spojrzenie w oczy bohatera aby dowiedzieć się jakie są ich lęki. Klasa ta ma na celu tworzyć narzędzia odpowiednie aby zasilić się strachem swojego przeciwnika. Za pomocą iluzji i czarów potrafią ukazać nawet największemu śmiałkowi to, czego on się boi. Władcami Przerażenia zostają głównie zaklinacze, oraz telepaci, istoty o zdolnościach psionicznych. W ich szeregach możemy napotkać licznych psychowojowników oraz istoty z planów innych niż Plan Materialny. Możemy także zobaczyć zwykłych iluzjonistów. Władcami Przerażenia zostają najczęściej Githyanki, Gitzerai, Xeph, a także półsmoki i drowy, ale wśród nich mogą być także także wszelkie istoty dotknięte likantropią i diablęta. Myli się jednak ten, kto uważa, że Władcy Przerażenia są tylko i wyłącznie źli. Nie brakuje wśród nich krzywdzicieli, morderców i osób, które sieją panikę tylko dlatego, bo tak im się podoba, ale Wojownikami zostają także istoty o charakterze neutralnym oraz dobrym, choć raczej nie spotkamy wśród nich osób o praworządnym dobrym charakterze, od tej reguły są jednak wyjątki. Wielu z nich stosuje swoje umiejętności w walce z niegodziwcami i jak dotąd niepokonanymi barbarzyńcami, mordercami, czy wielkimi czarnoksiężnikami, oraz wszystkimi tymi, którzy chełpią się swoją ogromną siłą woli.

Więcej w Fandom

Losowa wiki