Fandom

Sferopedia

Władca robactwa (potwór)

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Vermin lord.jpg

Władca robactwa

Władcy robactwa są przeważnie samotniczymi stworzeniami które zamieszkują podziemia i odwiedzają dżungle powierzchni w poszukiwaniu uległych stworzeń które mogą zniewolić pod swoim panowaniem. Władcy robactwa posiadają wielką władzę nad robactwem, i widzą swoje przywództwo nad innymi stworzeniami jako naturalne przedłużenie ich boskiego prawa do rządzenia. Władcy robactwa rzadko pracują razem przez ich zazdrość o innych, lecz władcy robactwa którzy często się spotykają posyłają swoich niewolników jeden na drugiego by określić wyższość. Zwycięzca zyskuje innego władcę robactwa jako wasala i, jeśli jest przeciwnej płci, jako partnera. Władcy robactwa nie tworzą niczego same i zamiast tego wyszukują przedmioty użyteczne dla nich z innych kultur i zmuszają swoich niewolników by tworzyli im przedmioty jako daninę. Cenią zwłaszcza magiczne przedmioty przez ich naturalne przyciąganie do użycia takich obiektów. Władca robactwa mierzy 3,7 metra wysokości i waży 680 kilogramów. Władcy robactwa mówią kilkoma językami w celu nauczenia się więcej o magii innych stworzeń. Większość mówi wspólnym, smoczym, elfim, krasnoludzkim i podwspólnym.

Źródła Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki