Fandom

Sferopedia

Wrzosiec bojowy

4364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Battlebriar.jpg

Wrzosiec bojowy

Rośliny magicznie zaprojektowane by służyć jako masywne żyjące machiny oblężnicze, wrzośce bojowe na polu bitwy mogą łatwo zniszczyć zgromadzone formacje mniejszych wojsk. Chociaż stworzone dla wojny, wrzośce bojowe dawno temu uciekły od kontroli swoich stwórców, i teraz wędrują przez lasy jak również pola. Pojedynczy wrzosiec bojowy jest zdolny do zniszczenia małego miasta i z tego powodu gdy jeden jest widziany w pobliżu osady dowolnego rozmiaru jest to wydarzeniem o dużym znaczeniu. Wrzośce bojowe posiadają prymitywną inteligencję lecz nie mają zdolności do mowy. W kilku przypadkach gdy ci druidzi i czarnoksiężnicy o podobnej umiejętności byli zdolni do komunikowania z nimi, wrzośce bojowe okazały się krnąbrne i nieczułe. Kilku potężnych złych druidów było zdolnych znaleźć magiczne środki kontrolowania wrzośców bojowych i te kontrolowane bestie czynią przerażających strażników. Wrzosiec bojowy chodzi na wszystkich swoich sześciu kończynach, lecz podczas walki stoi jedynie jednej parze nóg, wahając dziko obiema parami swoich dużych przednich kończyn. Wrzosiec bojowy jest niemal tak szeroki jak jest wysoki i w porównaniu do humanoida podobnego rozmiaru jest dość przysadzisty i krępy. Wrzośce bojowe posiadają twarde, gumowate okrycie koloru wysychającego błota, chociaż część winoroślowate wici które biegną przez jego ciało są zielonkawe w kolorze. Masywna roślina może urosnąć do 4,6 metra w długości i ważyć tyle co 8165 kilogramów. Wrzośce bojowe nie mówią, lecz mogą zrozumieć proste słowna i frazy w leśnym.

Pomniejszy wrzosiec bojowyEdytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki