FANDOM

Smok
Yu lung.jpg
(rybi smok)
Yu lung
Broń oddechowa brak
Łuski jasnoniebieskie z pojedynczymi łuskami innych kolorów
Teren słodkowodne jeziora lub rzeki
Charakter neutralny

Te duchowe smoki są pierwszą formą każdego z pozostałych rodzajów, do samej przemiany nie wiadomo w jakiego innego smoka lung zmieni się Yu, a sama transformacja przebiega gwałtownie przy dźwięku gromu. Smoki te mają jaszczurzą głowę z włochatą bródką, małe kończyny przednie z pazurami oraz ogon ryby, dokładnie rzecz biorąc karpia. Mają kolor jasnoniebieski z pojedynczymi łuskami w innych kolorach. Yu lung są bardzo nieśmiałe i skryte, najbardziej ze wszystkich duchowych smoków. Zamieszkują one słodkowodne jeziora i rzeki, gdzie w najbardziej zamulonym i najgłębszym miejscu akwenu zakładają swoje domy, zbudowane z błota i kamieni. Nie gromadzą żadnych skarbów. Odżywiają się padliną, zjadając organiczne i nieorganiczne odpadki. Czasami przyjaźnią się z ludźmi, a takie relacje potrafią często przetrwać nawet po przemianie w innego smoka. Smoki te mówią wspólnym, smoczym i mową duchów. Nieśmiałe Yu walczą w ostateczności, osaczone przez śmiertelne niebezpieczeństwo, w każdym innym przypadku uciekają.

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki