Fandom

Sferopedia

Yuan-ti przeklętnik

4380stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
3349.JPG

Przeklętnik z Volo's Guide to Monsters

Przeklętnik.jpg

Yuan-ti przeklętnik

Przeklętnicy zawsze stanowią najwyższy szczebel nieformalnej hierarchii yuan-ti. Stanowią czysty ideał ich rasy, a a ich myśli skupione są wyłącznie na rozwoju gatunku i oczyszczeniu świata z niewiernych wężom istot. Inne yuan-ti cenią je właśnie za to podejście i ich olbrzymią potęgę, choć efektem tego jest często ich kompletna dezorganizacja.

Ich wygląd jest co najmniej dziwaczny - z ich łuskowatego korpusu wychodzi długi wężowy ogon, po jego bokach sterczą dwa sześcio-pazurzaste dłonie, a w naturalnym miejscu głowy wije się 6 "przyczepionych" ogonami węży. Dzięki wielu głowom posiadają wielką inteligencję, choć w połączeniu z ich arogancją, znacząco utrudnia to wykonanie przez nie czasochłonnych planów. Wiele zdolności, zarówno naturalnych jak i psionicznych znacząco wzmacnia ich ego, choć to właśnie przez to są szanowane przez słabszych pobratymców.

W walce przeklętnicy starają się pokonać przeciwnika na odległość, stosując swoje zdolności i posyłając liczne sługi, w ostateczności rzucają natomiast w przeciwnika mieszaniną ognia alchemicznego i toksyn, walczą bronią wręcz i kąsają licznymi głowami.

Przed bitwami cały swój czas poświęcają natomiast na tworzenie magicznych przedmiotów, toksyn i licznych wszczepów, dzięki czemu w stosunkowo niewielkim czasie potrafią znacząco wzmocnić siebie i swoich sojuszników (którzy masowo się przy nich gromadzą).

Więcej w Fandom

Losowa wiki