Fandom

Sferopedia

Zarodnik mu

4384strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Index34.jpeg

Zarodnik mu

Złowrogie zarodniki mu to złośliwe grzyby wielkości sekwoi, poruszające się po krainach gdzie wiecznie panuje półmrok.

Zarodniki mu wyglądają niczym potrafiące chodzić muchomory. Mierzą od 18 metrów wzwyż. Kropkowane kapelusze są w ich przypadku odwrócone w stosunku do posiadanych przez zwykłe muchomory. Przy okazji okazują się być również ogromną paszczą. Z ciała istoty wyrasta sieć macek uginających się pod masą zarodników. Stwory te większość czasu spędzają w ciemnościach. Zamieszkują obszerne podziemia, listowia jeszcze większych od siebie drzew, w cieniu gór bądź w gigantycznych budowlach. Wszystkie atakują każde stworzenie jakie napotkają, bowiem stale poszukują pożywienia.

Mówią wspólnym i ziemnym.

Ciężko prowadzić z nim konwencjonalną walkę, ze względu na chmurę zarodników, które mogą łatwo wgryźć się w śmiałków. Cztery wielkie macki mogą z łatwością złapać nawet olbrzymią istotę, aby wrzucić ją do paszczy. Dodatkowo, zarodnik mu jest pokryty przez tysiące (niewidocznych na pierwszy rzut oka) lepkich macek. Działają jak lep, który doprowadza swoją zawartość do paszczy zarodnika.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki