Fandom

Sferopedia

Zorza

4365stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zorza (ang. Borealis) to wspaniała kulista struktura zbudowana wokół portalu, która połączona jest z planem blasku. Od rdzenia żarzącego się pałacu rozciąga setka się mających tysiące metrów iglic. Sprawiają, że Zorza wygląda jak jeżowiec lub nasionko dmuchawca. Nie ma dwóch iglic o takim samym kolorze. Pałac wygląda jak witraż, lecz śpiewka niesie, że to szkło i framugi są stałym światłem. Nikt nie wie jaka magia dokładnie została wykorzystana w kreacji tego tajemniczego obiektu.

Z odległości Zorza świeci na niebie blaskiem błyszczących kolorów. Przejścia świetlne i tańce barw są cudowniejsze niż pokazy pirotechniczne czy sztucznych ogni. Im bliżej znajduje się obieżysfer tym większe wrażenie robi na nim to miejsce.

Mieszkańcami Zorzy są źli bliźniacy ogników zwani nyth. Nie są one rdzennymi mieszkańcami planu powietrza. Zebrało się ich tu bardzo wiele w miejscu, gdzie Powietrze spotyka Blask. Odwiedzający Zorzę nie są ani witani ani odrzucani, póki trzymają się szczytów iglic. Wszelkie jednak próby ruszenia w stronę rdzenia Zorzy są niwelowane przez grupowy, zmasowany atak strażników Nyth.

Źródła Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki